2009-08-17

Linne och Knickers!

Detta har också legat klippt ett tag och är nu äntligen ihopsatta...
Funderade nu på om jag skulle sätta en lång mudd på brallorna istället, inför hösten och allt, men jag bestämde mig tillslut för att behålla den korta mudden. Tror de skulle kunna se rätt häftiga ut på en liten tjej i vinter, med ett par strumpbyxor under, vad tror ni?


Linnet är ju också i senaste laget nu inför hösten, men även det tror jag skulle kunna funka i vinter, utanpå en långärmad tröja och till ett par jeans...


Skulle kunna funka som set också, med bruna strumpbyxor och brun tröja under, eller varför inte bryta med vitt under...

Är sytt i det cerisa aptyget från Mjukatyger, vet inte med cerise upplever färgen mer vinröd själv. NU har ju inte jag någon liten tjej som kan använda detta, då det är sytt i ett väl modifierat storlek 92 mönster. Vidden på linnet är nog en 92, men längden 98. Byxorna är eget mönster och storlek 92. Du kan se bild på liknande set live här. Med andra ord kommer detta set följa med mig på företagardagen i Hörja den 5 September.



1 kommentar: