2009-07-29

Visst ska alla killarna ha lika dana...

När makens linne var färdigt och jag faktiskt hade mer marinblått tyg i gömmorna, visst skulle killarna då matcha pappa. Själv tycker jag det är ganska kul, maken tycker det är mindre roligt så om jag lyckas få alla tre att bära det samtidigt det återstår att se. Men visst ser det kul ut!?!

Dessa blev till under gårdagskvällens sykväll med Annika, verkligen underbart med semester och att man med gott samvete kan sitta med symaskinen igång till efter midnatt, tillsammans med någon annan dessutom...

Båda sönerna blev nöjda med sina och storebror har tillochmed fått sitt på sig idag, dock försvann han iväg till en kompis innan jag hann fotografera honom i plagget...


Sydda i tyger från Stoff och Stil och enligt mönster från Ottobre.
Bäst: Tycker det är kul att matcha, skulle kanske vända på färgerna till oss tjejer....
Sämst: Upplever halsen något vidare än vanligt på dessa linnena, kan vara mudden som inte har varit lika fast som den brukar vara när jag köper den från Stoff och Stil.
Men är på det hela nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar