2009-07-28

Ljuva semester!

Denna underbara semester, hela livet går på halvfart...

Satt med en kompis och pulade vid symaskinen igårkväll, äntligen blev makens efterlängtade linne färdigt!
Själv tycker jag att det blev lite trångt i ärmhålen, drar sig lite där, maken var dock nöjd och tyckte det kändes skönt. Tyvärr var jag inte klok nog att fotografera honom när han provade det igår, men det kommer nog fler tillfällen.

Mönstret har jag själv ritat, utgick från ett linne han hade. Nästa gång ska jag göra ärmhålen något större...
Tygerna kommer från Stoff och Stil.

Bäst: Maken är nöjd, han har äntligen fått något hemmasytt...
Sämst: Inte helt nöjd med mönstret.

1 kommentar:

  1. Vi får väl hoppas på en något naturligare pose än den han visade upp tidigare ikväll... Nu är jag riktigt trött, men ack så lätt det är att fastna i bloggträsket när man väl börjar surfa runt!

    SvaraRadera