2009-07-24

omgjort!

Hade ett par byxor i Jofotex landskapstyg till lillebror som jag inte varit helt nöjd med... Inspirerad av Blomma Åker Vagns retrobralla....
Ritade ett mönster med helt framstycke och bakstycke, för mönstret i tyget skull... Utgick från en byxa jag hade hemma.
Inte använda överdrivet då jag inte känt mig helt nöjd varken med muddval eller modell...Blev som tights i benen och för långa i livet, gjorde om mönstret lite och sydde ett par till som blev mycket bättre.
Det paret var jag inte klok nog att fotografera bara. Gick till en av barnens kusiner som 1 års present i början på året. Och dem blev väldigt uppskattade och är använda massor. Det andra paret fick orange mudd i stället, håller med Gecko om att turkos nog är den enda färg som inte funkar med landskapstyget.


Jag satte saxen i dem härom kvällen och det blev en kjol till Storasyster, som blev hur nöjd som helst. Och den används redan, bara inte fotograferad på.


Bäst: Man kan alltid göra om....

Sämst:Helt slut på landskapstyger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar