2009-09-09

Flickigt?!?

Dagens sömnad blev två mössor i cerise muddtrikå från Stoff och Stil, den ena med stjärna i interlock från JnyDesign och den andra med HelloKitty så klart. HelloKitty strykapåmärke inköpt på H&M.

Jag blev supernöjd med båda, Storasyster ville ha HelleKitty mössan, tror att hon snart har en mössa i varje tyg om hon fortsätter så här.... Återstår att se om hon får den....

Hon modellar i alla fall i båda:



Om jag ska klaga på något så tycker jag stjärnan kunde suttit lite längre ner, tyckte jag hade koll på det.... Men överlag är jag nöjd.


1 kommentar:

  1. Jättefina! Förstår att hon vill behålla en... N har lagt beställning på en röd med silverkanin, men allra helst vill hon ha en rosa. Får väl ordna nån finjacka som hon kan ha en rosa mössa till!
    /Annika

    SvaraRadera