2009-09-05

Äntligen!

Jag lever utan dator just nu...plus att jag legat sjuk några dagar.

Det har inte hänt mycket varken vid symaskinen eller på bloggen. Har i dag tillgång till lånad dator, passar på att göra ett litet inlägg då.

Jag har sytt mina första muddbrallor och själv är jag faktiskt riktigt nöjd. Haft en hel del mail-kontakt med Royal-me. För att bestämma längden på muddarna och annat...
Dessa är sydda i storlek 86/92 och efter eget mönster.

Tygerna är till de turkosa är turkos velour från stoff och stil. Mudden från Mgtyger.
De gröna är lime velour med bruna stjärnor från Mjukatyger och muddar i randig trikå från Stoff och stil.


Lillebror ställer upp som glad modell...





2 kommentarer:

  1. Det är en underbar fotomodell du använder dig av!

    SvaraRadera
  2. Tuffa brallor! Har själv funderat på att sy liknade men inte vågat testa ännu:)

    SvaraRadera