2010-10-14

Lovad sedan länge....

Denna säsongen skulle kjolen till dansen vara helt svar...Vet inte om det har med skolåldern att göra eller vad...




En cirkelkjol i svart paljett-tyg, Svart tyll och svart muddtrikå, samtliga tyger från Stoff och Stil. Är sydd med enbart två sömmar, en i mudden och sedan en som fäster mudden i kjolarna, underbart snabbt gjort ändå har tygerna legat och väntat i över en månad. Detta trotts att Storasyster frågat efter kjolen varje gång hon varit på väg att byta om till dansen.....





Bäst just nu: En galet nöjd Storasyster:)

7 kommentarer:

  1. Grymt snygg! Förstår att hon är nöjd!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att få dansa i den fina, glittriga snurrkjolen! Min dotter har precis bestämt att jag ska sy en likadan till henne!

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Sån skulle man verkligen ha, fast i flaskgrönt. :)

    SvaraRadera
  4. så snygg, nu kan hon dansa bra förstår jag!

    SvaraRadera
  5. Så läcker! Jag lovar att min 6-åring skulle älska den!

    SvaraRadera
  6. Wow vad snygg. Nu blev jag fruktansvärt sugen på att sy nån nyårsklänning till min äldsta dotter. Tur det är långt tills dess.

    SvaraRadera
  7. Jättefin! Jag hade gjort vad som helst för att ha en sådan kjol när jag dansade..! Hon måste vara poppis på dansen. =) Kramar

    SvaraRadera