2009-06-23

Tävling hos Carolina!

En tävling jag bara måste vara med i, du också kanske....


Midsommar-tävling!
Publicerat den: 2009-06-20 Kl: 11:46:53
Vi passar på att fira midsommar lite extra här i bloggen, genom en tävling i samarbete med fantastiska Barntyger.se!Jag har fått äran att lotta ut ett av mina favorittyger, det ni kan vinna är alltså 1 meter 5 myror är fler än 4 elefanter-tyg!Jag har även ett fint tröstpris att lotta ut - en haklapp i samma tyg, helt fantastiska priser enligt mig själv! :)"Jag är med och tävlar hos Carolina om 1 meter tyg och 1 haklapp från barntyger.se. Var med och tävla du också!"Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla, även om man inte har en blogg!Om du har en blogg:Kopiera bilden och texten ovan (se till att länkarna kommer med) och lägg in på din blogg, skriv sedan en kommentar här med länk till ditt inlägg och gå in på sidan och leta upp svaret på den här frågan: Hur många olika figurer finns det på tyget med de stora rutorna? Skriv också om du vill ha tyget med stora rutorna eller det småmönstriga samt vad du skulle göra med tyget om du vann! Glöm inte att ange namn, e-postadress (syns bara för mig) och bloggadress så jag kan kontakta dig om du är en av de lyckliga vinnarna!Om du inte har en blogg:Då går det bra att tipsa 3 stycken vänner via e-post om tävlingen (glöm då inte bifoga bilden och texten samt länkarna, glöm inte heller att skicka det till mig också så jag ser att det är gjort! (carolina.lorentsson@bredband.net)Tävlingen avslutas Tisdagen den 30 juni kl. 18.00. Vinnarna utses genom lottning.Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar