2009-06-28

Linne till storebror!

Sydde detta linnet till storebror häromkvällen...

Äntligen ett plagg han vill använda...

Är nog bara till att gilla läget i att han börjar bli för stor för att jag ska bestämma vilka kläder han ska ha på sig...

Han har faktiskt valt ut lite e-slöjd trikå nu, så det blir nog till att köpa in det, så det jag syr till honom blir använt...

Detta tyget har funkat hur bra som helst och jag har lite mer liknande tyger på lager, Killar i den här åldern vill ju vara tuffa...

Samtliga tyger i detta plagg kommer från Stoff och Stil.

Mönster: Kommer från Ottobre, och sytt i storlek 122, som jag förlängt en aning.


1 kommentar:

  1. Herregud vad du är produktiv! :-D Barnet ifråga ser ju rätt nöjt ut, poserar bättre än Schenkenberg.
    Notera gärna att jag har lagt in min första bild idag! Fler lär komma...

    SvaraRadera